DET FINNS BARA TVÅ AV OSS - DE ÄR VI.


Efter en lång och innehållsrik helg så ser jag faktiskt fram emot föreläsningen i morgon!
Mamma och pappa samt agges pappa och sambo kom i fredags och åkte hem idag. Vi
har ätit gott hela tiden, druckit gott och har sprungit runt överallt så mina hälar gör ont.
Blev några svängar på IKEA och nu är storhallen fixad. Känns skönt! Jag menar, vi har
snart bott i ett år så det var dax. Nu känns det som det mesta är fixat, till och med tavlorna.
Helnöjd med resultatet, kan lägga upp en bild imorgon!

Det blev en sväng på platens igår med, Agge lyckades få mig på andra tankar
och jag hade skiroligt faktiskt. Det brukar bli det när man kör lite oplanerat.
Satt i mjukisbyxor klockan halv 11, så nog allt var det snöpligt. Men värt var det :)

Så idag har man varit lite seg. Mest hängt i soffan och kollat på film&tv.
Ensam mamma söker-finalen var ikväll ju och jag måste säga det att jag
tycker det slutade riktigt bra. Valde de jag ville och tyckte, förutom en då
som inte valde någon alls. Såg precis avsnittet på webben om hur det ser
ut idag. Jag och agge är sjukligt störda när vi ser sånt där, vi skriker, skrattar
och tjoar, håret på armarna reser sig! Jag blir så glad att se hur glada de är :P

Hoppas att ni kommit ihåg att firat er bästa pappa på farsdag!
För det har jag gjort, med tårta. Mamma fyller år idag med så
det passade rätt så bra att båda var här nere just idag. Och Millan
fyller ju 20år idag, det är stort! Blir FfFääZzt när du kommer hem.


Hur som helst har jag haft en bra helg men med alldeles för lite Dexter!
Så nu ligger jag efter och därför tror jag att jag måste se några innan det
blir sängen. Kommer nog somna rätt så fort har jag en känsla av.
För sömn är något det inte har blivit för mycket av i helgen iaf!
HEJDÅ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0