INGEN KAN STOPPA OSS NU!


Det är lördagkväll!
Sitter med agge och dricker lite öl och ska ut och dansa järnet!
Har återhämtat mig från overallinvigningen som var i torsdags.
Kan vara den roligaste kvällen på mycket länge. Kvällen gick ut
på att smutsa ner overallen så mycket som möjligt, och dom
lyckades kan jag säga. Rullade i Bruna bönor, kräm, oboy och
tomatsås. haha. Och det var bara en del av kvällen.

Började hur som helst hos Elin med becca och sandra! Hade en
kort med asroligt förferre. Drog till invigningen, mellanfest hos
Tina, och avslutade på kårallen med världens danskväll. Hade så
ont i fötterna med fan så kul jag hade :D Högt tempo hela kvällen!
Så nu är åvven invigd med. Så nu är det bara att fylla på med märken!

Studentfest redan på torsdag. Då är det finsittning på Platå med
julbord. Så då får overallen stanna hemma. Då står det julklädsel
eller kavaj på biljetten. Har väldigt höga förväntningar! :)


Pratade med Sanna på msn förut. Som befinner sig på Gran Canaria
och dansar salsa hela kvällarna! Känns skönt att ha något att sträva mot.
Ska hälsa på henne med ett gäng i Januari förhoppningsvis, och dansa lite!
Sanna är en vän, som oavsett kontakt alltid finns där, och det är skönt att veta <3


Nu ska agge och jag fortsätta denna kväll.
Kommer lite folk med snart.
Återkommer imorrn med lite bilder från senaste tiden!

ENJOY THE PArtEeeeYY!


Sanna vänner har man alltid kvar, oavsett vad! <3

Kommentarer
Postat av: sanna

Men gumman, va söt du är !

Klart jag alltid finns här !



Love you !

2009-11-29 @ 22:04:02
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0