NU ÄR DET JUL, HÄR I VÅRT HUS!


.. Första advent idag!
Och som vanligt på söndagar är man trött och sliten.
Börjar bli en vana nu att veta hur man mår denna dag.
Jag tror jag ska bryta trenden nästa helg, men jag ska
inte säga för mycket. Det är väl idag man ska bjuda hem
någon/några och ha lite adventsfika. Jag ska ringa agge
och höra om hon vill komma över på lite kaffe. Borde
kanske cykla till Priso med och köpa lussekatter!

Om man ska lita på rykten så kommer inte jag att ha
något liv de kommande veckorna. Börjar den jobbigaste
och mest krävande delen på kursen i morgon. Så det blir
nog plugga..plugga...plugga...sova! plugga..plugga..Sova!
Ja ni förstår fortsättningen. Och det är väl så typiskt nu
när jag har så mycket roligt att se fram emot, nöjen!

tisdag -
Julbord hos Petra med massa folk
torsdag - Studentjulbord på Platå med gänget.
fredag - Fadder-Tackfest med Nollegruppen.

Julklappsinhandling måste man börja tänka kring med.
Känns skönt ändå att jag har ganska klart för mig vad
jag ska inhandla till alla. Så det gäller bara att fixa det.
Men det kanske får bli när jag kommer hem till Svall?
Känns ine så frästande att släpa på massa julklappar på
tåget hem med alla andra julhetsiga människor.

Julkänslan börjar komma..sakta men säkert!

















Kommentarer
Postat av: Carina

Åh, så fint ni har det! Synd att vi inte hann att komma idag.

Efter Abbes innebandycup var Leffan tvungen att greja med bilarna.

Hoppas att vi får komma nästa lördag?

Kram

2009-11-29 @ 18:10:44
Postat av: Malin

Ja det blev rätt bra med all julgrejs :)

jaha, men ni är så välkomna nästa lördag!

Vi kanske ses något i veckan med.

Kram

2009-11-29 @ 19:05:37
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0