SKÅL FÖR FRISÖRERNA!


.. min rubrik är syftat till agge.
bara agge som förstår och hon skrattar garanterat när hon ser detta!
Igår blev det en implus"utgång", satt oss på 55an och tog en öl, eller
två. Det var trevligt! det var länge sen man var ut och kika en onsdag.
Vilket gjorde att det inte blev så mycket sömn idag, dels också för att
jag har vänt på dygnet totalt. Är vaken till 3 på nätterna. Och det är
ingen bra idé om man ska upp kl8 och ha grupparbete till kl 17 - nej!
Så ja, idag är jag trött, less, irriterad och hoppas kunna somna tidigare idag.


Grattis Leffan som fyller 50 år idag!
och njuter fortfarande på Aruba :)

Sitter hos agge nu. Dricker Julmust och äter pepparkakor.
Julmust är så underbart. Väntar bara tills någon bakar lussekatter :P
Kollar på inlåst nu som vi följt sen start, sista avsnittet idag och jag
sitter här och ryser hela tiden. Kul att se att deras liv går åt rätt håll.

Imorgon kommer mamma och pappa :)
Blir en del shopping, mat och mys i helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0