TRÖTTAST


...Malla klarade sin första tenta, med bravur! :D

efter 3 år kommer mitt liv bestå av att planera lektioner.
Och nu sitter jag här och ska planera en introduktion till
en lektion på 5 minuter och kommer inte på någonting!
Eller jo det gör jag ju, men det känns inte som det blir bra.
Kanske för att jag aldrig gjort det och inte vet riktigt vad
man ska göra, men det blir säkert bra! Jag ska leka lärare
och ha en lektion med mina elever om landskapen! :D

soooov länge idag! alldeles för länge faktiskt. Det är så
tråkigt att vakna i det trista vädret. Jag hatar vintern!
Man bara fryser och är allmänt seg. Fryser hela tiden!
Måste nog ta en varmdusch nu snart, som alltid  , BLÄ !

Ikväll ska agge och jag ha vår heliga kväll tillsammans <3

Nu blir det plugg, kaffe, film och dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0