VARNING FÖR ORDBAJSNING!



ja det har varit dåligt med bloggandet nu!
men jag har ju haft en bra anledning också.
Lina och Sara har ju varit på besök sen i
onsdags och åkte dock hem idag :(
Men det har varit fullt upp och fan vad kul !

Onsdag.
Bestämmer oss för att gå ut och ta en öl och surra lite.
Det blir snabbmat och lite vindrickade innan vi gick till
55.an. Köpte oss några öl. Jag gick hem vid halv 1 då jag
hade skola dagen därpå, men festen för de andra fortsatte.

torsdag.
Riktig slappardag i form av Johan Falk -maraton. Hyrde
tre filmer som vi såg. Hann tyvärr inte med Twilight som
jag hade lovat Lina att vi skulle se. Jag får ta med mig
den till jul när jag kommer hem istället, så får vi se den då.
Gjorde bakpotatis med skagenröra - så himla gott! Att man
inte gör det oftare? Blilligt, man blir mätt och det är gott!
Fetta även i oss chips och grönsaker som vi dippade.
Alltså en myskväll som var riktigt roligt :)

fredag
Vaknar, går till systemet! Inhandlar för morgondagen.
Bestämmer även att vi skulle gå ut ikväll då med eftersom
det är gratis inträde till Platens alla fredagar. Dricker lite
vin, kollar Idol och spelar lite kort. Fredagar på platens
är inte som lördagar kunde vi konstatera. Musiken var
rock, hårdrock, svensk rock... ja kanske lite svårdansad
musik. Man vet liksom inte om man ska svänga allt vad
man kan med håret eller bara stå och gunga :P haha, ja
det var en väldigt jobbig situation. Men vi svängde om lite.

lördag
Vaknar upp rätt sent med tanke på att vi bestämde att vi skulle
vara klara för middag till klockan 17. Folket skulle komma vid
19 så vi ville helst vara klara med middagen och allt annat.
Tacos stod på menyn. Folket rullade in och det blev skitkul.
Full fart hela vägen till mål. Invigde agges köksgolv som dansgolv
och lyssnade på gamla härliga klassiker som Spice Girls.
Krogen väntade och på vägen dit tog vi kundvagen till hjälp.
Jag ska se om jag kan få upp filmen från min telefon.
När jag körde så råkade jag välta lina och agge så idag har
dom riktigt ont lite överallt :P Men igår var det en ganska rolig syn.
Agge skrek bara, " Vinflaskan klarade sig" - Så då gick det bra.
Utekvällen var bäst på länge och en rolig avslutning på dessa dagar.


Och idag är det söndag. Efter partylördag kommer bakissöndag.
.Men det är skönt att man inte mår alltför dåligt. Vinkade av
girlsen vid tåget och gick hem till mig och åt varma mackor.
Nu ligger agge bredvid mig i soffan deckad, hon sover väldigt djupt!
Jag borde läsa lite litteratur, men vet inte om jag orka.
Ska iaf ta en lååååång dusch. Agge har lovat att hon ska göra
middag till oss idag - Carinas köttfärssås ska det bli :)


.. Tack tjejer för de bästa dagarna på mycket länge :)
Vi ses till jul då jag kommer hem till Sundsvall ! Ni är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv hjärtat <3<3

2009-11-23 @ 00:21:52
URL: http://Liinabergman.blogg,se
Postat av: sanna

Men å, jag hade också velat vara med :(

2009-11-23 @ 12:00:10
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi får göra om det när du kommer hem igen Sanna! nu ska ju vi besöka dig först kanske! :D

2009-11-23 @ 15:35:07
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: sanna

inte kanske ! :P

2009-11-24 @ 12:39:02
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Malin

Nä, Vi SKA! :D

2009-11-24 @ 23:49:24
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0