FOUL 2010, KANSKE?


Idag har det varit en lång dag med dubbelföreläsning.
Så det blev lunch på stan med tjejerna i mellan :)
Pratat om examinationsuppgiften hela dagen, hur man
på bästa sätt ska göra och hur man ska göra. Har på
oss till den 22 januari, så...haha! känns som att den ska
vara rätt så bra men tanke på tiden! Kanske ska börja
med att bestämma tema och film/serie.

Tips om en film eller en serie eller något som handlar
om mobbning, sexualitet eller kulturmöten/krockar och
som kan använadas som ett undervisningsmoment.
Tar mer än gärna emot tips!


Kl 18.00 ska jag vara på Universitetet, vid ägget, för en
intervju om en plats i FOUL! coolt va? haha. Jag har ju
alltid sagt att jag ska bli en Foul. Är iaf ett steg närmre.
Men det är nog en hel del som har sökt kan jag tänka mig.


Sen blir det Bonde i soffan med litteraturen i hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0