LEDIG MÅNDAG.


Lördagen var förövrigt hur bra som helst. Iofs har jag alltid roligt med dessa tjejer.
Lyckas ju alltid komma på någo eller göra något om gör att man kan dö av skratt.
men det är härligt. Först var det bara vi tjejer som åt tacos, lekte charader, spelade
spel och snackade massa skit :) sen efter fotbollen, som blev bajs, kom det ett gäng!
Gick ut på platens oc sen blev det efterfest. Gårdagen var sjukt seg, inte baks på det
viset men hemskt trött! Så idag vaknade jag upp som en ny människa :D

Att vara ledig måndagar är undrbart! Ligger i soffan hos agge nu och kollar på film.
Har gjort klart rapporten nu. Tror att det blev bra, hoppas det iaf. Efter redovisningen
i morgon gäller det att bara lägga fokus på hemtentan som vi får på torsdag. Känns
lite nervöst faktiskt. Jag älskar att vara student, men tentor är sååå blä! jag har ju
insett att på mina tre år kommer jag får göra en del. Så det är bara att se glad ut !


I veckan måste jag åka och handla. Införskaffa lite ljus på ikea med. Jag har blviit
förälskad i vaniljljusen. De doftar så gott. Tycker att det nästan bara är dom som
doftar något med. Och det är så mys att krypa ner i soffan nu när det är mörkt och
kallt ute. Det får bli något liknande ikväll!


nu ska jag väcka agge!
laaaaaaaaaaaaaaaater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0