MAN LÄR SIG AV SINA MISSTAG!


Måndag och det känns. Alltid så trött på måndagarna!
Har haft typ torsdag i huvudet hela dagen, optimistisk.

Ny kurs idag, vilket innebär ny litteratur. Jag tycker verkligen
inte om böcker, och jag kommer nog aldrig att ändra mig när
det gäller den saken. Finner ingen ro eller lust till läsning! Men
jag har insett att det är bara att ta sig i kragen och läsa om jag
nu ska klara av detta i 3 år till. Studera på universitet innebär
nästan enbart läsning och tolkning av böcker, jippi ! Så idag
efter kursintroduktionen gick jag hem och läste mer än en halv bok.
Jag känner mig nöjd med dagens insats och har bestämt att jag ska
läsa minst 2 kapitell varje dag och ligga steget före. Lär sig av misstag!


Nytränad, nyduschad och sitter framför tvn och kollar på film.
Det är så skönt att känna att man gjort något vettigt idag med.
Jag har verkligen fastnat för BodyPumpträning, asroligt och effektivt!
Så på torsdag kör vi igen. Ska nog prova på något dancepass med, ha.

Idag har det inte varit lika kallt, men ingen tvekan om att det är höst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0