SNART ÄR DET LÖRDAG IGEN!



Så där blev det med den nya mattan iaf.
Tänk vad en ny matta kan göra mycket ändå. Så nu ligger den svarta ute i hallen och det blev kanon det med. Men måste göra iordning den lite mer. Blir när mamma och pappa kommer ner nästa gång. Blev ju verkligen tomt nu när man tog bort agges säng :P Men ja, bott här i 10 månader och känner fortfarande att det behövs göra saker. Inte helt klar!

..sägen gick sönder klockan 06.30 imorse med. Lagomt roligt att vakna till! haha.
Men måste fixa den sen. Vägrar sova på lilla soffan. Ja, jag är kortare än nicke, men inte så kort! Nu förstår jag faktiskt varför agge vägrade ligga på den. Benen i höjd hela tiden och utanför, ja ni ser på bilden!

I helgen ska nicke ha lagfest här hemma. Så då ska vi dra ihop ett gäng hos agge, och sen blir det premiär för mig att sova där. För hem vill jag inte till 20 svettiga innebandyspelare! Agge vill säkert...


Nu när jag var duktig och städat överallt ska jag slå mig ner i soffan med lite frukost och serier!
Blir en promenad senare med agge och hunden med. Imorgon ska jag på Body Pump igen och jag hoppas verkligen att jag inte får samma träningsvärk! värsta jag varit med om. Seriöst så kunde jag inte gå. Agge skämdes när vi gick på affären och jag gick saktare ner för trapperna än vad 80åringarna gjorde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0