UPDATE



Idag har jag satt en deadline för tentan, och jag får väl säga att jag klarat det.
Jag tror att jag är klar och är jag inte det kan jag inte göra så mycket. Känns
som om jag ordbajsar för mycket mer kommer det kanske inte alls bli bra.
- Så nu är jag klar för inlämning, sen får det bli som det blir :)


Tråkigaste vädret någonsin idag!
Mörkt, grått och kallt. Vill inte alls gå ut. Därför har jag tvättstugan idag. Känns
rätt bra. Annars brukar det alltid vara hyffsat bra väder när jag ränner upp och ner.
Riktigt titta på film-mys ner sig i soffan-filtväder idag! Jag har hittat en favoritkanal
som det går massa bra svenska filmer på. Kanske går någon där eller så blir det twilight.

Snart åker Sanna till GranCanaria. Och jag ska åka och hälsa på henne, så är det bara!
Den som vill får följa med, resten skiter jag i. Åka ska jag, sen får vi se när. Helst innan
hon kommer hem i mars bara. Vem tackar nej att få komma och bo gratis och leva livet?
INTE JAG!

Nu väntar tvättstugan.
Laaaaaater.

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja KOM KOM KOM ! :D

Gustav ska också komma ner, ni kanske kan åka samtidigt ;P

2009-10-28 @ 15:08:48
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0