ÅÅÅKA PENDELTÅG!


åkte pendel kl 06.50 imorse efter en rätt så sömnlös natt.
Kunde verkligen inte sova. Somnade vid ett och vaknade
klockan 3 och trodde att det var dax att kliva upp - men ack så fel!

Kom till Skänninge och Bjällbotull kvart i 8. Alltså efter 1 timmes åkande.
:O Hur kan folk pendla så varje dag, varje vecka, varje år? Jag skulle
inte klara det iaf. Kliva upp 2 timmar innan man börjar - nej nej och nej.
Hur som helst kom vi fram och jag och Tina hamnade i en 4e-klass. Hade
tema trafik idag, så har varit ute heeela dagen i blåsten. Så ja, nu är min
förkylning en aning värre och mitt huvud gör ont, samt jag är så trött !
Men jag har haft en bra dag, och känner att denna nivå är perfekt för mig.
Jag vill ha en egen klass, ett eget klassrum och mina egna trollungar :)


...fortfarande less på att komma hem två timmar efter man slutat!


Skulle kunna skriva massor men jag orkar verkligen inte.
Är helt slut i kroppen. Tro det blir en tidig kväll ikväll. Ska kolla
på Idol och förhöra agge också. Helst hinna med att se 90210.
Tåget går 06.50 imorgon med, så det är nog bäst med lite mer sömn.


Nu slappar jag vidare med en kopp kaffe och spotify innan idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0