ÄCKLIGA ÄCKLIGA HALS!



jao, idag är jag trött. Blev inte många timmars sömn inatt.
Kvällen var trevlig men relativt rätt lugn med. Men seg idag.


Varför håller jag på att bli sjuk? Eller varför är jag sjuk?
Grymt äckligt ont i halsen och snorig näsa är inget jag önskat.
Men det har ju varit sjukstuga här hela förra veckan och
samtidigt praktik på en skola. Så det kanske var dax. Annars
brukar jag aldrig bli smittad. Senast jag hade feber är mer än
2 år sedan. Peppar Peppar, ingen feber än så länge iaf.

Innebandypremiär idag. Mjölby-Torshälla, och det gick inte som
hoppats kanske. Men det var nära. De förlorade iaf med 4-5.
Nicke fick iaf göra ett mål så det var ju roligt iaf :D


Har inte bestämt riktigt om jag ska pallra mig upp imorgon kl 6
för att åka till Mjölby. Just nu känner jag mig inge vidare kry.
Det är ju en vecka kvar nu på praktiken. Sen blir det tillbaka till
skolan och träffa alla pinglor igen <3


Nu blir det ensam mamma söker i liggläge.

Kommentarer
Postat av: hanna

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! Du skulle ju vara med mig :( Jag vill inte bli sjuk. Buuuuhuu! :(

2009-09-21 @ 12:53:01
URL: http://lurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0