PS, I LOVE YOU.



Är hemma idag med, sjukling som jag är.
Men imorgon måste jag pallra mig upp och
åka till Mjölby/skänninge då vi ska vara på
lågstadiet. Eftersom det är den inriktningen 
jag har valt, så är det skönt om jag fått sett det.


Tråkigt väder idag, vilket gör att man känner sig mer hängig.
Ligger i soffan och kollar på Ps, I love you nu. Länge sen man
såg den. Det är väl en typiskt tjejfilm, som alla tjejer har sett.
Okej, inte Sanna. Men hon ska :P Samma gäller väl Dirty Dancing.
Den har man väl sett ett hundratals gånger. Nej, inte Tanja och mill.
Därför ska vi ha en tjejkväll med bara massa tjejfilmer snarast, ellerhur?


På fredag får vi främmande. Mamma, Pappa, Mormor och Siri kommer
och hälsar på. Vilket kanske betyder att jag måste fylla på frysen med
lite kakor? Kom på att jag har en bullpåse iaf, bra! Det blir en kortvisit,
fredag-lördag bara. Men det är kul att de kommer iaf, se hur vi har det!


Utomlandsfärgen börjar försvinna! VARFÖR? WHY?
Nu blir det till att köpa nytt solkort. Träna och sola, det är najs.


Sitter och ryser lite till filmen i mellan åt. haha.





Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, jag har varken sett Ps I love you eller Dirty dancing :P

2009-09-22 @ 22:19:51
URL: http://lurum.blogg.se/
Postat av: Albert

Chickflicks is da shit! Hoppas halsen är bättre och att du får en underbar tur till skänninge i möra;) hihi

2009-09-22 @ 22:24:35
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: VictorK

Mjaaah , här jobbar man ju på att inte få för taskig bonnbränna då :D haha

Typ första gången man faktiskt börjar bli trött på all värme! :o ;D

2009-09-24 @ 04:27:27
URL: http://uskarlsson.blogg.se/
Postat av: Kattis

såg den filmen när jag var gravid, kunde inte sluta gråta! blev så hysterisk tillslut att jag var tvungen att stänga av den. dessa hormoner! ;P

2009-10-01 @ 17:09:52
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0