MERHABA


Nu är vi hemma igen. Kom hem till Linköping klockan 7 imorse. Carina var snäll och hämtade oss, annars hade i nog fortfarande inte varit hemma. Så evigt tack till henne. Kom till Arlanda vid 3tiden, så inte mycket sömn har det blivit, och det känns! Sov någon timme tidigare. Men det känns i kroppen och knoppen.

Inget vidare väder kom man hem till - ösregn!
Har iaf haft en toppenvecka. Kunde nog inte ha blivit så mycket bättre. Haft sol och varmt VARJE dag, ätit massa gott och bara tagit det lugnt med varandra :) Men nu tillbaka till verkligheten. Inge bil har jag heller, så det blir ett nytt liv på cykel ett tag framöver. Skulle behöva åka och handla, storhandla.. hur gör jag då?


Bilder från veckan kommer senare!
Nu blir det slapp i soffan. Borde plugga lite.

MEN NU ÄR JAG HEMMA, SÅ NU BEHÖVER NI INTE SAKNA MIG LÄNGRE!

Kommentarer
Postat av: milll

JOHO FÖR NU ÄR INTE JAG HEMMA SÅ JAG SAKNAR DIG ÄNDÅ :D

2009-09-08 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0