MIN LEDIGA DAG..


Och det känns som att den inte kan bli så mycket bättre.
Har varit till Karro, min frisör och klippt mig och slingat.
Så äntligen är min fruktansvärda utväxt borta. Och jag
är lika nöjd som vanligt när jag varit hos henne. Bokade in
en tid nu innan nyår eftersom hon är så upptagen hela tiden.
28.e december ska jag dit och göra mig nyårssnygg! :)

..Så vad händer på nyår då?

Efteråt mötte jag upp älsklingHanna och tjockismagen <3
Så länge sen att jag nästan inte kände igen henne när hon
kom. Bara 2 veckor kvar tills beräknad tid, 11 okt.
Shit vad tiden har gått fort. Kul att få träffa henne igen.
Som vanligt så sov lillknodden när jag ville känna, alltid :P


Kom hem och vände för en promenad med Agge. Riktigt
skönt var det att gå en sväng. Så nu är jag seg och trött.
Idol ikväll och lite litteraturläsning. Håller på med en bok
om genus nu. Kan skriva en snutt så får ni se vad jag håller
på med just nu:

" I tidningars födelseannonser syns ibland den käcka annonsen "Hej hopp, det blev en
med snopp" Men att sätta in en likvärdig annons när en tjej föds vore nästan otänkbart.
"Hurra, kom och titta, det blev en med ......."



Förövrigt har jag bokat in mig på att Body Pump-pass på onsdagkväll. :O


Lägger upp en bild på Hannas sötaste mage! :)
Står i kön på arbetsförmedlingen förövrigt.
Varför måste man anmäla sig som arbetslös
när man ändå vet att man inte ska jobba på minst
1 år. Huh, dumt? eller?


Kommentarer
Postat av: Annsofie

Hehe... nä så sa jag också men kunde inte hålla mig! :P

2009-09-28 @ 23:29:31
URL: http://annso.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0