MALLA SÄGER HEJ FOLKET!





Veckorna och dagarna rullar på.
Kom hem för en vecka sen och vardagssysslorna har hunnit ifatt.
Skolan flyter på bra och vi ska ut på 2 veckors praktik nu på måndag.
Jag vet, det känns väldigt tidigt, men också rätt bra. Nu första gången
ska vi prova på både gymnasiet, högstadiet och lågstadiet. Vilket känns
lite nervöst, men ändå rätt roligt. Hoppas det finns vettiga folk i Mjölby.

Ni som läser agges blogg vet ju att vi försöker med den klassiska
vinterbantningen nu, sommaren är ju typ över. Även fast vi haft en
kanonvecka här nere i söder med massa sol. Promenaderna går fint
och jag har lyckats tappa de där kilorna som ändå var rätt värt från
turkiet. Men i helgen har vi inte tid, ikväll ska vi dricka öl :)
angiieee.blogg.se

Nicke har match idag.
Men eftersom vi inte har bil ka jag inte se. Vägrar att betala 100:-
för tåg fram och tillbaka, och kanske lite inträde? jag vet inte.
Sparar mig till seriepremiären nästa helg istället.



Sanna sticker till GranCanaria i november.
hur ska du klara dig utan alla? ;)
Är inte ett dugg avundsjuk. Om jag kunde
hade jag däremot följt med ;D
Får väl komma och våldgästa!

Jag som själv följer en del bloggar märker att det börjar bli dax för
alla att bli mamma snart. Sjukt vad många ni är som ska ha barn nu
okt-nov-dec. Jag nöjer mig med att kanske sitta barnvakt nästa vecka
till det där franska barnet som jag var med tidigare i sommar.
Bara det var en pers för mig!


Parteeeeey ikväll?....

Nä nu blir det frukost.
Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0