TRÖTTAST


Idag skulle vara min sovmorgon, men icke!
Marknad i stan och har jobbat där mellan 9-19 idag.
Har stått up hela tiden och delat ut nötter och sålt
nötter hela dagen. Tiden rullade på rätt bra ändå.
Men jag lovar! fy vad ont jag har i kroppen nu och
hur trött jag är. Och så går tåget 07.10 imorgon med.

Glad att alla serier har kommit igång igen! Underbart.
Nu ska jag fortsätta lata mig i soffan innan sängen.
GODNATT!






En vän sa till en vän att man kan tappa sin vän.
I start belive in it.

Kommentarer
Postat av: Tatsiana

Ja lite sjukt att se honom sådär ja.

Asså det är såhär att jag dansar i skänninge kl 12 på söndag, så isf måste jag åka hem rätt tidigt på lördagen =/ men ja annars

2009-09-18 @ 06:51:37
URL: http://tatsiananestserava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0