TISDAGSKVÄLLEN MOT SITT SLUT.



tredje och sista dagen imorgon på Lagmansskolan i Mjölby.
Eftersom dom har lyx med studiedag på torsdag, så det blir
lyx för oss med då. Men ska väl passa på att plugga lite.
Men det har gått bra iaf, gör inte så mycket dock. Sitter med
och observerar. Är ju på högstadiet nu och jag kan känna igen
min egen tid på högstadiet i i de eleverna, sjukt alltså.
Har haft jättebra, men högstadielärare blir jag inte :P

På fredag väntar gymnasiet :)

Seriedag idag, fröst blev det lite greys, sen andra avenyn,
paus med idol och ska snart se one tree hill premiären snart.


I helgen blir jag och agge själv här hemma.
Så då har vi bestämt att vi ska mysa till det lite.
Göra tacos och ta ett glas vin. Kankse bio också?
Det har ju blivit vårat nya fritidsintresse kan man säga :P


Söndagen blir det innebandypremiär i Mjölby!

Nu one tree hill och sen sängen.
Måste åka 07.10 tåget imorgon så ska upp 6, uscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0