LINKÖPING HAR VÄRLDENS BÄSTA GLASS!


Ni kanske under veckan har tänkt så här: "vad kul att malin äntligen lägger upp lite bilder med i sin blogg" , och då tänker ni rätt, för det är lite roligare. Agge hjälpte mig att fixa så jag bloggar från mobilen, vilket förövrigt inte alls var svårt att fixa. Men har man ärvt den tekniska delen från sin mor...så har man! Men nu funkar det, och det är gött.

Igår blev det som sagt innebandy på dagen och fest på kvällen. Linköping vann iaf och går där med upp till Superligan :D WIHOOOO. Jätterolig match att se och vilket drag! Är nöjd med mig själv att jag klev upp och bestämde mig för att gå. För det där hade jag inte viljat missa. Jo just, en glass på Bosses på hemvägen sen, årets första och den satt fint. Många fler lär det bli har jag en känsla av. Jag ska se till att besöket från Sundsvall ska köpa en innan de åker här ifrån, för tro det eller ej... Världens godaste glass finns i Linköping!

Idag vaknade både jag och nicke av att det skulle sitta fint med en huvudvärkstablett, men som vanligt när man mest behöver är det slut. Knallade in på stan och möttes av klarblå himmel, sol och 15 graders värme. Hade bara på mig en tröja och svettades. Så härligt, och man blir så glad :) Nu är våren här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0