SUNDSVALLSBESÖK I LINKÖPING <3



Vilken klockren helg det har varit, synd att den tog slut så fort.
Ska försöka ge er en liten kort redogörelse för vad osm hänt :)

Fredag: Agge och jag går på stan och inhandlar lite välbehövligt.
Tar svängen förbi systemet med och går hem. Fixar till oss på
varsina håll tills vi möts upp här. Klockan 9 kommer Lina och Sara
med tåget och det blir varma kramar och kärlek :D -glad blev jag!
Sen tillbringades natten på Harrys! Riktigt rolig kväll....

Lördag: Vaknar upp väldigt tidigt. Fint väder så vi tar en sväng på
stan. Käkar världens godaste sallad på Fräcka Fröken, det var
underbart gott. Vägen förbi systemet innan hemgång. La oss alla
och powernapa 1 timme :P Sen blev det brottom. Festen blev
flyttad till agge och vi blev 10 stycken, ett riktigt härligt gäng. Så
stämningen var det inget fel på. Drog in mot stan vid 12, och då
var det Pitchers som skulle få sig ett besök. Dansade hela natten
så att mina ben idag värker. Köpte mat vid 3 och gick hem. Lysnade
på musik och ögonen föll inte ihop för än närmare 6tiden !

Söndag: Soffhäng och vilande. Olle ringde och väckte oss vid 1 och
ville att vi skulle joina han på en pizza och så blev det. Sen rusade
bara tiden iväg och klockan blev 5, hemgång för sundsvallsbrudarna!
Men om jag får som jag vill så kommer dom snart tillbaka :)

Blev en väldigt kort redogörelse. Har iaf varit världens roligaste helg.
Jag har skrattat så mycket så jag har ont i käkarna och är hes!
TACK FÖR DENNA HELG BRUDAR <3

... Undra när min karl behagas komma hem ddå? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0