VALBORG, SISTA APRIL, YOU NAME IT !


Överskattat eller inte?

Hur som helst så är det fredag och det betyder lite fest.
Sanna påminde mig på FB om alla valborg genom tiderna.
Haha, och när man tänker tillbaka på de så kan man ju
diskutera hur pass överskattat det är, Bergsåkers camping, HIGH FIVE!

Första veckan av praktiken är över, och det känns i hela kroppen.
Är helt slut. Även om det är så pass korta dagar som 8-12 så känns
det att man lever efter en dag! Men det är roligt med. Idag skulle
jag och Hanna hålla i en lek, en fredagseftermiddag innan hemgång!
Ni kan ju tänka er om de hade myror i brallan, och i vår lek så skulle
man sitta tyst och stilla och lyssna på varandra. Men man lär sig iaf :P


Igår och idag är det 20 grader här i Linköping, helt underbart! Hoppas
de håller i sig ikväll. Jag och agge tänkte gå ut lite tidigare och sätta
oss på uteserveringen och dricka en kall. Det verkar som att det är på
NH det händer ikväll, så vi drar nog oss åt det hållet med. Ingen brasa!

Nu ska jag vila lite innan agge kommer.
Ha en trevlig kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0