ANDRA ADVENT


Andra advent idag. Känns lite sjukt att julen är över om 3 veckor.
Kom underfund med att det bara är 2 veckor kvar i skolan med
innan jag tar ett välförtjänt lov. Tyvärr måste det bli lite plugg på
lovet med. Men jag ska njuta och ta det lugnt, är lite skoltrött nu.

Imorgon ska jag tillbaka till universitetet efter en veckas vfu.
Ska tillbaka till veckan igen då jag missade några dagar när
jag var i Boston, men det var det värt :) Ganska skönt att variera
skola med praktik med.

Helgen har varit lagom. Lite fest i fredags och toklugnt i lördags!
Idag har jag inte heller gjort många knop. Latheten tog över så
det planerade plugget lades åt sidan och de andra som borde göras.
Jag ska fortsätta med latheten innan det blir sängen.
Har börjat kolla på spartacus som går i repris kl 12 på 6.an.
Bra serie och bra underhållning innan ögonen stängs.


.... och det fortsätter att snöa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0