EN TRIPP UPPÖVER!



Hej!

Här sitter jag och är en aning rastlös. Har varit vaken sen kl 8 och plockat ihop, packat, lagat mat, pratat i telefonen, packat lite mera, facebookat, kollat bloggar och nu skriver ett blogginlägg! Lämnade in tentan redan igår så nu är det bara att hålla tummarna, för jag tyckte den tentan var en aningen snurrig. Nu väntar jag på att agge och emil ska bli klara så att vi sakta men säkert kan ta upp mot norrlandskusten och Sundsvall. Ska väl erkänna att jag inte tycker att det är något vidare kul att sätta mig i en bil när dom på nyheterna städigt berättar om snökaoset uppöver. Men att ta tåget kanske inte heller är en höjdare. Hem och fira julen och som vanligt lägga på sig några extra kilon. Försöker få tag på mamma så jag vet om jag kommer att få en hårtork så jag slipper packa ned min, onödig plats isåfall. BLir ju en del packning nu med massa julklappar också :D


...Pussade och kramade om Nicke extra hårt imorse <3
Nu ska jag ringa seg-Agge och kolla om hon är klar snart, för jag antar att det är henne vi väntar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0