ETT NYTT ÅR


Sitter under min stora, varma mysiga filt som jag fick av Nicke i julklapp
och kollar på Dexter. Danne och agge gick hem för en stund sedan
Har duschat och fräschat upp mig efter dagen.Har sovit i omgångar sen
jag kom hem så nu efter duschen blev jag pigg. Så jag fastnar nog här
någon timme till. Nicke kommer hem i morgon och då är det nyårsafton....igen!
Fort året har gått när jag tänker efter. Vi blir 9 personer som först träffas och
käkar ute, ingen orkar stå och laga mat i år så vi tycker detta är smidigare och
lika trevligt! Kul att göra något nytt :) Sen drar vi hem till oss och hänger och
skålar in det nya året!

Jag hoppas att ni alla får en trevlig kväll och en bra start på 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0