FJÄRDE ADVENT



Gårdagen blev.. rätt ord ska nog vara trevlig! Jag gick till agge vid 2tiden då nicke skulle ha hem några arbetskamarter innan de skulle på julfest med jobbet. Lånade hennes dusch och lyckades powernapa 40min på hennes soffa. Sen drog vi hem hit och käkade felixpaj. Angelica hookade upp med oss lite senare och vi drack lite öl, kollade på robinsonfinalen, spelade kort och blev lite lagomt fulla för en utgång på NH. Kom ut rätt sent så det blev inte så långvarigt. Men somsagt en trevlig kväll!

Nu sitter jag här och har lyckats skrapa ihop lite flingor och mjölk till frukost. Det är verkligen sååå tomt i kylen. Behöver handla men tänker inte. För varken nicke eller jag kommer att vara här hemma under julhelgen och mellandagarna. Nu väntar jag på att Nicke ska komma hem från stan så ska vi åka ut till Vikingstad och hälsa på. Önska God Jul eftersom jag snart åker uppöver.

Det fortsätter att snöa. En vit jul får vi iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0