FREDAG!


wohooo så var det helg och fredag igen!
Känns som att jag har massa inplanerat men det kan
jag väl inte påstå heller. Agge åker hem till alla brudarna
i Sundsvall imorgon, för hon råka ha något som heter
sportlov, huh! Varför inte införa det på universitetsnivå?

Imorgon blir det kanske bowling med ett gäng och utgång.
Ikväll blir det hockeyn kl.21 med lite folk och lite öl. Ska
bjuda agge på några kalla innan hon drar ifrån mig! Sen
får vi se vart kvällen slutar, tar det som det kommer liksom.

Annars är det mycket OS-tittande just nu här hemma.
Nicke har varit en sjukling och jag har haft korta dagar
i skolan, så det har blivit massa tvtittande i soffan under veckan.
Idag har jag träningsvärk med, förstår inte! Har kört BodyPump
i 3 veckor nu tror jag och har lika ont efter varje gång?
Nä , därför gillar jag spinningen mycket mer, ingen värk utan
bara långt, svettigt och härligt pass. Blir utan agge nu 1 vecka
framöver. Tråkigt nu när man är van att följas åt till gymmet.
Jag får satsa på att ligga lite före henne i ork när hon kommer hem.

Nu tar jag helg!

Kommentarer
Postat av: kattis & melina

haha! han hade säkert glömt, som vanligt. :P men du kan ju pika honom när du pratar med han ;)

2010-02-19 @ 19:23:23
URL: http://mittlivsomkattis.blogg.se/
Postat av: REBECCA

tack stumpan :) jag tycker vi borde ha en myskväll snart och bara mysa och prata och ha kul :)

2010-02-19 @ 21:51:29
URL: http://attioniotionollfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0