GIVE IT TO ME!


Min dejt med Hanna och lilla Tindra igår var bäst!
Dels för att jag inte träffat Hanna på sjukt länge och
så fick jag ju träffa lilltjejen som jag sjung för när
hon låg i magen. Herregud vilken underbar bebis.
När jag ska ha barn vill jag ha en som Tindra. En riktig
liten gladfis, inte ett dugg mammig och skratta hela tiden.
Gosade med henne hela eftermiddagen och ville inte åka
hem, Haha! Tänkte för ett ögonblick att jag skulle sno
med henne hem. Längtar redan tills vi ses igen <3

Sov i Vikingstad inatt hos svärisarna. Nicke var ut med
laget och några behövde sovplats från mjölby. Så jag
packade min väska och lämnade placet. Vilket inte gjorde
mig ett dugg, älskar att vara där ute och umgås så :)
Så idag blev vi bjuden på buffé på Ming palace! Alltid
lika gott, och man blir alltid lika proppmätt. TACK :D

Ikväll har sannisen och gustavisen (kan man säga så?)
inflyttningsfest, och alla är däääär, utom jag och nicke!
Otur att han skulle ha två matcher i helgen, men det är
ju inte där det sitter, utan i tågtrafiken och att det inte
går flyg till Svall på lördagar? VA? VAD ÄR DET FRÅGAN OM?
Det är väl då folk har tid att resa eller?  Aja, sjukt tråkigt
men malin har lovat att festa åt mig med, vilket då betyder
att hon kommer att dö och Sanna får torka spyor! NAjs ;)
saknar giiirlsen !  :P

min lördagskväll fortsätter någonstans och på något sätt.

Kommentarer
Postat av: sanna

Det låter som du är bebissugen? ;)

2010-02-28 @ 23:44:00
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Malin

klart man är! Men det får vänta :P

Men nidå minsann? ;)

2010-03-02 @ 16:10:11
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0