HEJ


HEJ MAMMA PAPPA OCH ALLA KÄRA VÄNNER OCH HEMLIGA LÄSARE!

Helgen som var måste jag säga blev galet bra! Den planerade
oseriösa festen blev kanon, och det kom lite nya ansikten för
att joina! Kvällen slutade på Pitchers, har alltid roligt där faktiskt.
Sontanutgång med agge i fredags och fest hos agge på lördagen.
Hoppas att den kommande helgen blir lika gött. Tacos på fredag!

Veckan har gått väldigt fort tycker jag.
Vet inte om det kanske beror på att man i stort sätt har varit
fullt sysselsatt hela dagarna. Har i princip varit skola, träning,
middag och sova! Skoldagarna har börjat tidigt och slutat sent.
Imorgon har jag iaf sovmorgon, börjar kl 10 wihi! Förr i tiden
var det de tidigaste vi började så sovmorgon då var till kl 13.

Träningen flyter på bra. Känner själv att den gett resultat.
Kanske inte så mycket på vågen, men det är inte de som räknas
har jag lärt mig. Huvudsaken är att man känner själv att det
ger resultat när det gäller styrka, midjemått och fastare kropp :D
Fan, jag har blivit rätt smart på sista tiden....

Har precis duschat och nu blir det lite kvällsmat.
Kaffe skulle inte heller sitta helt fel alltså.
Blev ett liten ordbajsigt inlägg, men men !


Kommentarer
Postat av: mill

turkmaten på fredag då? :O



du ska väl inte dissa? :(

2010-02-11 @ 00:00:22
Postat av: REBECCA

ska abso hjälpa dig med vad jag kan inom bloggdesignen då ;) ska bara få skiten hemladdad :P

2010-02-11 @ 21:01:20
URL: http://attioniotionollfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0