ETT BRA AVSLUT PÅ 2OO9!



Ja, då börjar vi om med januari igen då.
Tiden rullar på och vi har idag bott 1år i den här lägenheten.
Och vi trivs alldeles utmärkt fortfarande. Den här lämnar man
inte ifrån sig i första taget kan jag lova.

Nyårsafton blev lyckad måste jag säga. Härlig middag med
massa trevligt folk och sen en kanonfest här hemma. Vi var
21 st här men det gick bra. Vad jag har hört hitills hade alla
en trevlig kväll och jag måste säga detsamma. Ett bra slut
på ett bra år! Får se vad det nya året har att erbjuda för skoj.
Återhämtade mig rätt bra igår efter en dusch, 2 tabletter och
en tupplur där vid 16-tiden! Fick väl min bakfylla klockan 4
på natten tror jag, helvete vad ont i huvudet, de måste vara skumpan!

Har varit på kalas idag, Björn fyller 30 år. Åt god buffé och sedan
tårta och kaffe. Herregud vad mätt jag är. Godaste på länge!
Här kan jag få in ett snyggt citat av Lina Bergman:
"Så länge inte karlarna tittar på en och vill spy, så kan man fortsätta att äta vad man vill"
Det där kom lina fram till när vi diskuterade på juldagen om hur
mycket man just äter under julen, mellandagarna och nyår.

Kommer lite folk hit tydligen ikväll med. Så ska väl ta mig en
öl och vara social tänkte jag ! Men ingen utgång för min del tror jag.

Nu blir det hockey, Linköping-Timrå!
Och ja, jag hejar fortfarande på Timrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0