SUNDAYMORNING


HEJ!

Hade en jättetrevlig kväll hemma hos Nanna igår.
Drack vin, åt paj, chips, grönsaker med dip och
magen var rätt så full när man kom hem! Spelade
buzz också och vara slappade. En härlig lördag.

Eftersom vi somnade sent så sover vi länge.
Idag ska jag på kalas, nicke har match. Det
är Nickes faster som fyller år. Jag älskar att
gå på kalas. Tur att det är utspritt under året!
Sen ikväll borde jag ta tag i min litteratur och
läsa lite så jag ligger steget före. För de resulterar
ju bara i att då kan jag göra något mycket roligare
någon annan dag! Träna står på schemat med.
Nu insåg jag att jag ska helst hinna med en del idag!

Borde gå och köpa blommor nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0