18 JUNI


Igår var det riktigt sommarväder här. Jag, Agge och Malin låg i trädgårdföreningen
i solen hela eftermiddagen, tills vi bestämde att det kanske fick räcka, riktigt varmt!
Idag när man vaknar är det grått och tråkigt. Har iofs inte varit ute än så det kanske
fortafarande är varmt iaf. Inatt hade jag sådan fruktansvärd huvudvärk. Kändes som
hela huvudet skulle sprängas på mig! Men lyckades somna tillslut och vaknade utan.
Varit vaken sedan halv 8 av någon anledning. Nu känner jag mig bara trött.

Jag börjar gruva mig för att jobba nästa vecka. Jag kommer inte ihåg någonting alls
och jag hoppar in i den värsta veckan på året, midsommarveckan! Kommer ihåg hur
det var i fjol, mil långa köer, stressade kunder, stora köp och där sitter jag liten och
försynt och försöker leta plu-koder och veta allt som folk vill veta, grinig lär jag bli.
Varför kan folk inte vara ute i god tid och inte dagen före ?

Imorgon is the big day! Hysteri, hysteri och galenskaper. Allt på tv just nu handlar
om bröllopet. Sändningarna börkar kl 8 imorgon och håller på till 1 på natten. Så
det går väl inte att undvika heller. Så visst kommer man kika lite. Jag är glad över
att jag slipper vara i Stockholm iaf!


Nu ska jag blåsa håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0