HEJ SOMMAR!


Denna vecka har varit fullspäckad. Så mycket det har varit nu efter tentan har det inte varit på hela året. Efter att man rensat hjärnan totalt i måndags så är det dags att fylla den igen för ett grupparbete! Det tar knäcken på mig. Som tur är så har jag världens bästa grupp, vilket gör att det går så mycket lättare :) <3

Igår fyllde Lisa år. Hon fick börja spendera dagen tillsammans med mig och Kristin. Sedan blev jag bjuden på kalas hemma hos Klara för Lisa i Ryd. Jag, lisa, becca, kristin, klara och havanna! En riktigt tjejkväll alltså med pizza, tårta och godricka i solen. Ryd är verkligen som att komma till en helt annan värld. Allt ser likadant ut, människor överallt, små fester överallt, och en stor gemenskap. Beundrar klara som bor i kollektiv med två karlar , haha! Kul var det iaf att umgås utanför skolan, vilket jag gärna gör fler gånger.

Jag har nu fått veta min faddergrupp inför höstens Nolle-P . Hamnade i samma grupp som Becca och Myggan :D och vi är gruppen Jesus Christ Superstar. Årets tema är musikal. Igen i gruppen har tydligen sett den dock , vilket kanske måste göras omgående :D Men det blir nog kul ! jag är taggad som fan. Lite oroad över att becca är min chef nu bara, vet aldrig vad hon kan hitta på. Jag måste alltså ge henne mer respekt nu!...


Nu blir det sängen och hoppas på att min huvudvärk försvinner. Imorgon är vi skolfri så då hoppas jag på en picknick i trädgårdsföreningen. Ska ju bli sol imorgon med :D

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha! Du ska få ett inlägg du också, sitter och filar på det just nu ;) Det dyker upp när du minst anar! PUSS ;D

2010-06-06 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0