HEJ!


Imorse kände jag mig motiverad att kliva upp och åka till skolan.
Enbart för att jag visste att vi skulle bli klara med rapporten idag :)
Det gick smärtfritt och nu kan man faktiskt säga att jag har sommarlov.
Jag är nära iaf, på torsdag närmare bestämt. År 1 är avklarat, YEEES!
Hoppas bara att tentan med går bra så inget halkar efter.

Året har ju gått fruktansvärt fort måste jag säga. Till den här dagen
kändes det evigheter. Men nu är vi här, och imorgon kommer Victor
heeeeeem :D Sjuk känsla i magen när jag tänker på det. Jag tror
jag är lite nervös och förväntansfull. Han har ju varit borta så länge!

Idag är det en perfekt dag att göra alla nödvändigheter.
Har storstädat, handlat och bokat tvätttid. Regnar här idag....
Så det blir att stanna inomhus hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0