OH CRAP!



Gårkvällen blev riktigt lyckad måste jag säga! jag är helnöjd. Men vad hände med att bara ta en öl? :P Slutade med ett gäng på 6 tjejer och mer än bara en öl. Lyckades äntligen få till det så jag träffade Ronja Westh igår :D Hon på och joinade oss, och det var riktigt kul att träffa henne igen :) Fanns ju mycket att surra igen efter alla dessa år. Hur som helst var jag hemma strax efter kl 1, somnade smärtfritt men lite ångest över att klockan skulle ringa kl 8 och det avr dax att sätta igång med grubbarbetet. Men gårdagen var bra, avklarad tenta och supernicekväll :D

Idag är det värre dock!
Jag försov mig och vaknade klockan halv 10.
Har haft lite lätt huvudvärk hela dagen.
Varit helt slut i huvudet och trött konstant.
Grupparbetet gick bra, men kände att jag var värdelös!
Hungrig som en gris, och riset var slut!
Blir utslängd från bussen på väg hem för att min telefon fuckar upp sig så jag inte kan visa min sms-biljett! och där med får vänta ytterligare 15 min.


... Det kan bara bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja, skittrevligt att träffa er, måste snart göras om :D

2010-06-01 @ 19:43:14
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0