PAIN!


hej å hå vilken helg det har varit.
I fredags var vi ute i vikingstad hela dagen och även natten.
Åkte hem tidigt på lördagsmorgonen, gick på stan en stund
sen hem och bänkade oss framför tvn. Jag bänkade mig för
bröllop men det gjorde inte nicke, fotboll så klart. Passande
skulle han iväg på årsfest med innebandyn så jag fick kolla
hela kvällen sen :D hade lite främmande, som blev mycket
främmande tillsist, men det var trevligt ! dock lugnt för mig.

Vaknade på söndagsmorgonen med en så fruktansvärd huvudvärk.
Och nej, inte för alkoholen då jag kanppt fick i mig något för att
värken började redan på lördagskvällen. Så ont som jag hade har
jag aldrig haft, grinade i timmar innan jag fick en tid på sjukhuset.
Som tur var visade det inget allvarligt, men heller inte att det var
migrän eller spänningshuvudvärk? Så hem fick jag åka ovetandes!
Idag känns det bättre, men vaknade med huvudvärk igen. Men jag
måste säga att det känns mycket bättre iaf. Håller det i sig under
denna vecka med så måste jag kolla upp det. Känns som jag inte
minns hur det var att INTE ha ont i huvudet nu......

Imorgon börjar jag jobba, 3 dagar. Sen är det midsommar och lite
semester igen :) Midsommar känns som att det kommer bli väldigt
lyckat iaf. Så det ser jag fram emot jättemycket. Vi alla har ju lärt
känna varandra så mycket mer på 1 år så det känns som att
sammanhållningen kommer att bli så mycket bättre. LÄNGTAR !
Jag vill göra så mycket i sommar att egentligen skulle jag inte ha
tid med att jobba. Vi får se vad som hinns med :)Har fortfarande
inte hunnit bada, så det ska jag väl hinna med.

Ikväll börjar Lotta på Liseberg, YES!
nu ska jag fortsätta att vila mig i soffläge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0