SOMMARLOV !


Dåligt med uppdatering nu, men känns som att jag har haft fullt upp.
Har varit på student och skolavslutning. Känns konstigt att ha lov själv.
Att inte har någonting alls att göra eller något som ligger på hög och
väntar på att det ska göras, riktigt nice är det :)

Nu är jag ledig denna vecka med, sen börjar jag jobba lite. Mjukisstart
dock med tre arbetsdagar och sen lite mera semester. Fick mest tider
den sista perioden. Efter de 3 dagarna är det midsommar, och det ser
jag fram emot, hoppas på en lika bra midsommar som ifjol!  Helgen
efter midsommar åker vi till Stockholm och vad som väntar där har jag
ingen aning om :) Sen flyter väl hela sommaren på och jag hoppas på
att det kommer att bli en kanonsommar, och att den inte går föör fort :D

Vad ska ni göra i sommar?

IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTASTE PAPPA ÅR MED :D
SKA RINGA OCH SJUNGA FÖR HAN NU MED MIN LJUVA STÄMMA <3

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja det är verkligen det som är värst, att inte få en förklaring. ett mail, sms vad som helst är bättre en den där jävla ignoransen. Men jag försöker tänka att det är deras förlust, men så är det väl bara jag som tycker det.. ibland tänker jag på allt och blir bara så jävla förbannad... usch.

2010-06-13 @ 21:23:46
URL: http://mittlivsomkattis.blogg.se/
Postat av: lisa b

hej sötnos! jättesynd att vi inte hann ses innan ja åkte :(. Men så fort ja kmr till linköping hör jag av mig :) ja kommer nog dit om några veckor och kollar post osv så då tar vi en fika! Hoppas allt är toppen! Puss miss you

2010-06-15 @ 14:48:56
URL: http://lissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0