FOREVER


Det är måndag och jag är ledig ! Det är alltid så underbart att vara det på måndagar. Plugga borde jag ha gjort men drar ut på det tills ikväll istället, Bernt lockar inte mig just nu. Tog en cykeltur till priso förut, skönt att kunna cykla igen. Slippa bära kassarna fram och tillbaka och ta 100000 pauser innan man är hemma! Det går lite fortare så här.

På torsdag kommer mamma, pappa och Carina hit (agges mamma). Har inte setts sen jul nu så det är på tiden, och dom har inte varit ner sen november. Blir väl lite shopping, god mat och lite öl kanske :) Samt måste jag få in lite tentapluggande med är jag rädd eftersom den är på tisdag nästa vecka.

Ska kanske träffa Hanna och Tindra en sväng idag med. Vi får se om Hanna har tid och hör av sig sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0