SOL SOL SOL SOL !


Hela veckan har det varit just det.... soL!
Och man blir så glad, det börjar bli vår.
Snön smälter och tygskorna har plockats fram.

Agge och jag var nyss på stan och tog en kaffe i solen.
Införskaffade oss en present till Cilla med som fyllt år
och ska resa bort till USA i ett år, "going away party" imorrn.
Jag fyndade med! Har fått minst 15 sms från HM idag och
i varje står det att det inte kommer några fler sms, men
det gör det. 100:- rabatt på alla jackor och kavajer!
Så jag köpte en ny skinnjacka för 199:- och ett linne för 69:-.
Alltid kul när man kan börja handla inför vår/sommar!

ont i halsen har jag..
Så kan inte dricka kaffe och helst inte träna! Min vardag förstörs.

dödar tid framför tvn. Det är sånna här stunder man borde ta fram
boken ioch börja plugga och anteckna lite inför den kommande tentan.
Det är ju bara två veckor kvar.....och det är inte en evighet när man
ska kunna det mesta och sitta ner med världens prestationsångest i
4 timmar. Måste ta tag i det NU! jag har iaf börjat, en början :)



Farmors födelsedag idag! <3
3 år sedan du gick bort nu, tiden går! saknar dig

Kommentarer
Postat av: Tatsiana

Det står Ej fler sms, ring 033... haha man ska ringa om man inte vill ha fler sms

smartis ;)

2010-03-11 @ 21:22:34
URL: http://tatsiananestserava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0