VILKEN MIDDAG!


Jag älskar att äta på restaurang, att unna sig det lilla extra liksom. Nu hade vi ju jätteturen att bli bjudna med vilket uppskattas enormt! För min del blev det Vitlöksbröd till förrätt, fläskfiléspätt med klyftpotatis tsatsiki och grekisk sallad, till efterrätt kaffe och en chokladtryffel :D Trerättersmiddag blev det alltså för alla, inte varje dag det blir det .
En trevlig födelsedagsmiddag med underbaraste familjen :) TACK!

Köpte toapapper och gick hem för att kolla på mästarnas mästare. Vi har följt det denna säsong. Förra säsongen hände det väl att man tittade någon gång, men nu är jag inne i det och blir lika nervös varje gång när det är svärdduell. Efter blev det veckans 24-avsnitt och nu sitter jag här alone med mina tentaanteckningar. Det känns som att jag har koll på det mesta, men mera plugg krävs nog.

Nu är Cillisen framme i USA. Skönt att du kom fram ordentligt och att allt känns toppen! Jag blir så glad på sånna människor. Som bara åker iväg helt själv till ett helt nytt liv och har ingen aning om vad som väntar, riktigt imponerande. Bara så du vet så regnar det här hemma och inget särskilt nytt intressant har inträffat ;)

Malin sticker iväg till Spanien 6 månader nästa vecka med. Missade ju chansen att hälsa på Sanna, så borde inte missa denna chans att hälsa på Malin i sommar :)

Nu blir det film kanske?

( Jag & Cilla på hennes "going away-party")

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, gullet dååå! Tack för de fina orden :) Hoppas allt är bra med dig med :) KRAMISEN <3

2010-03-24 @ 04:38:07
URL: http://cillihej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0