DET SNURRAR I MIN SKALLE!



BLir helt dagvild nu när man är ledig så här länge och när Nicke också är hemma. Igår hade jag söndag i huvudet och idag vet jag inte alls vad det är för dag! Känner mig mest seg och trött. Det måste vara vädret! Ser fram emot och hoppas att smhi hålller det dom utlovat, att nästa vecka det bli en riktigt sommarvecka! sr jag fram emot.

Igår var det väldigt lugnt och hittills idag likaså. Carina och Leif kom och väckte oss kl 10 imorse, vilket var jättebra. Ska ju inte sova bort hela dagen bara för att man är ledig. Blev nybakat bröd till frukost och det är inte varje dag. Sen kom Pecka med söt liten dotter på fika, nicke och millan joina med så jag spurta bort med cykeln till priso. Ska man bjuda på fika - så ska man! Så nu när man egentligen skulle börja fundera på mat så är man proppmätt av bullar och kex! Inte det bästa kanske ... Planerna idag är fortfarande oplanerade! Vi får se vad som händer.

mina kläder från ASOS kom idag.
Det gjorde mig glad och de passade! YES.
Nu kan man ju beställa mer där ifrån..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0