IT`S GETTING HOT IN HERE!


Äntligen har värmen kommit ! Har varit över 20 grader hela veckan och kvällarna är likaså. Det är underbart! Men jag har inte invigt mina shorts eller klänningar än. Samma sak varje år, man gruvar sig för första gången. Men måste ju för att det ska kunna bli bättre.

Kom precis hem från en löprunda och är helt slut. Fruktansvärt att springa i värme men jävligt skönt när det är klart. Då kan man känna sig nöjd igen! Nu väntar jag bara på att jag ska sluta svettas, sen väntar dusch och mat. Måste kolla på biggest looser kl 19 med, som jag helt plötsligt har börjat följa och inte får missa! Annars blir det en lugn kväll. Grupparbete och seminarium imorgon väntar, sen helg. Denna helg måste jag hitta på något kul eftersom nästa kommer att gå till tentaplugg! - och det suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0