REEEEELAX!



Vart tog dagen vägen?
Sov iofs ut riktigt ordentligt idag. Det var väldigt länge sen och därför förtjänade jag det :) Det var välbehövligt! klev upp vid 11 och åt frukost med Malou i tvrutan. Sen tog jag dagens löprunda! Kul när man känner att det blir bättre och bättre, jag gör med andra ord framsteg. Även fast jag fortfarande har väldigt hög musik i lurarna så jag inte ska höra mitt flås så känner jag ändå att det har minskat en aning. Första gången jag sprang behövde jag syrgas efter 2 minuter. - och jag överdriver inte! Duschade och sen fastnade jag framför tvn hela dagen. Så det kanske inte är så konstigt att dagen försvunnet. Agge och jag såg avatar och bara det var ju 3 timmar!


Men , en lugn och skön dag! Det behöver man ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0