SMARTA BARN!


så där ja. Då var praktiken över för denna gång. Tillbaka till skolbänken och förbereda inför sista tentan, usch vad jag gruvar mig! Har iaf två jättebra veckor, absolut :) Känns tråkigt att inte vara längre. Jag har absolut valt rätt ålder för herregud vad man uppskattas. Det sista jag fick höra av en liten tjej: "Jag älskar dig, du är min bästa vän, önskar att du var min mamma" Haha, då blir man lite tagen alltså. Säga vad man vill men små barn funderingar och tankar kring livet är underbara. Ibland är det inte så lätt att svara på allt heller. Sitter och målar en dag med två tjejer och lägger märke till att de tittar lite extra, så jag frågar såklart vad det funderar över och får frågan: " Är det kul att ha tuttar?"



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malin!

Du passar perfekt, barnen älskar dig redan efter 2 veckor!

Hoppas verkligen att allt går bra för dig / kram carina och leffan

2010-05-07 @ 23:04:38
Postat av: Ronja

Gud vad sött! Barn är så otroligt söta :)

2010-05-08 @ 22:29:25
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0