FÖRSTA ADVENT


Igår blev det julbord med Nickes familj och släktingar :)
Riktigt gott och fruktansvärt mätt blev nog alla. Kan inte
minnas sist jag åt julbord, tycker det är en trevlig tillställning!

På kvällen träffade jag Millan, Petra och Amanda på pitchers.
Tog en öl och snackade lite. Lugn och trevligt kväll.
Nu sitter jag och tittar ut på snökaoset och funderar på om
jag ska våga mig ut till affären och flytta på bilen. Jag vet ju
att jag egentligen måste så det är väl bara att ta på sig kläderna
och gå ut. Sen blir den mera soffhäng :D

Nicke spelar match i Karlskoga nu. Jävla påhitt att åka dit i detta väder.
Ska förbereda lite 1.a adventsfika tills han kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Lisa bodini

men vem fan vill åka till min "hometown" frivilligt liksom!

puss :)

2010-11-28 @ 18:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0