MSN-MÖTE FTW!


Som jag skrev i inlägget innan så hade vi msn-möte inför Boston igår.
Efter att ha läst denna konversation mellan oss är jag glad att vi ens
kom fram till något vettigt :P

malin ,  MnN säger:
ska vi planera nudå?
Cilli säger:
ja
plz
EN VECKA KVAR BARA
larsson^ säger:
hahaha
helt sjukt!
milli säger:
wohohooh
malin ,  MnN säger:
sinnes
milli säger:
kommer bli aaaaaaweeesome
Cilli säger:
*tar en snus inför planeringsmötet*
milli säger:
fint
larsson^ säger:
vad står som nr.1?
malin ,  MnN säger:
dricka ur röda och blåa muggar!
Cilli säger:
köper ni mitt puder?
larsson^ säger:
hell no!
Cilli säger:
haha herregud, nummer ett för mig pudret
av allt
pinsamt
malin ,  MnN säger:
haha
milli säger:
haha
Cilli säger:
alltså jag vill ju lite gärna också ha mitt aurora vin ni vet?
haha
alltså funkar det att ta med i resväskan?
milli säger:
ååh
jag vet itne
malin ,  MnN säger:
borde gå
om man lindar in det lite
larsson^ säger:
ETTA INTE HA DET I MIN VÄSKA
malin ,  MnN säger:
TVÅA
Cilli säger:
aah och lägger i plastpåsar
haha men vafan
milli säger:
fan
Cilli säger:
skitsamma rå
malin ,  MnN säger:
haha
larsson^ säger:
hahaha
Cilli säger:
om ni inte vill
jag dör inte utan
hade bara varit lite kult och gott sådär
milli säger:
aah
malin ,  MnN säger:
är det vitt vin?
Cilli säger:
haha nej
larsson^ säger:
svartvinbär
milli säger:
det vi drack hemma hos mig en gång malin
Cilli säger:
det är ju mitt vin som smakar svartvinbärssaft
så jävla goooooott
malin ,  MnN säger:
HAHA, står kvar som tvåa inte
men ja, platspåsar åså
aa vi får klura på det
Cilli säger:
ja, men inget måste, men gört om nån kännert fört bara
saknar det lite
milli säger:
aah
malin ,  MnN säger:
ska vi övergå och bestämma när vi ska ses?!
Cilli säger:
haha ja
larsson^ säger:
typ om en vecka
Cilli säger:
det kanske är lite mer viktigt sådär
okej
bra
mötet slut
malin ,  MnN säger:
fint
milli säger:
haha
larsson^ säger:
haha
Cilli säger:
haha naerå
men aa
okej
hur dags landar ni?
malin ,  MnN säger:
16
larsson^ säger:
16.05
malin ,  MnN säger:
AMEEEEEN!
larsson^ säger:
aha, du skrev visst
haha, såg inte
malin ,  MnN säger:
fan petra, och dig ska jag vara med 1 vecka ;D
Cilli säger:
men HALLÅÅÅÅ, är det 16 eller 16.05???? blir så jävla förvirrad
larsson^ säger:
hahaha
malin ,  MnN säger:
haha 16.05!
hellooooo Boston
milli säger:
YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0