NÄRA NU!


jaha, här sitter jag på arslet framför tvn och datorn äntligen med är
fortfarande inte klar med det jag borde vara klar med nu. Idag har jag:

-Varit barnvakt en kortis åt Abbe
-Tvättat
-Handlat
-Lagat en form fiskgratäng och gjort 5 matlådor till min karl nu innan jag åker.
Jag vet, jag skämmer bort han men jag vill göra det också nu innan jag åker :)
-Handlat en gång till, matsäck tills imorgon då jag ska till Ullared.
-Börjat packa

Ja som sagt, imorgon åker jag, carina och millan till ullared och shoppar.
Blir borta hela dagen. Hinner hem och vända typ. Petra hämtar upp mig
vid 04.40 då vi beger oss mot flygplatsen. Skönt att vi reser här ifrån, smidigt!
Jag är nervös, och har varit i 3 veckor nu sen allt blev klart. Jag HATAR att flyga!
Jag utsätter mig enbart för det är så underbart alltid när man väl kommer fram.

Imorgon börjar en fartfylld veckan, en sinnesvecka, en underbar vecka, en galen vecka!
JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA CECILIA KOWALIK :D:D:D:D:D
Och få umgås 24/7 med petra och millan, kommer att bli AWESOME !!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla fett az :D SEEEES SNART! Haha typ måste skratta åt det för det är så sjukt! Tjarrå :D

2010-11-15 @ 22:43:27
URL: http://cillihej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0