VA?


Sen Boston har jag varit döv på högra örat, eller ja haft lock!
Och det har ju haft sina roliga stunder :P Först tänkte jag att
det kanske var för flygningen men nu blev jag less och kontaktade
vårdcentralen, som alltid är lika skeptiska och ifrågasättande om
jag verkligen behöver störa deras lunchrast. Fick iaf en tid kvart
i 12 idag så fick lämna praktiken lite tidigare. Hann dock med att
ha min lektion (som gick asbra)! Eller ja, det visar väl sig nu när
jag snart ska sätta mig ner och rätta deras papper.......

Hur som helst, visade sig vara öroninflammation. Troligtvis hade
jag det innan flygningen och då blev det värre, blev hål eller nåt.
Ni vet sånt där doktorspråk som man bara nickar till.
Pencilinkur och örondroppar väntar, crap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0