DONT KNOW!


Jaha, vad ska man säga nudå? Jag kan varken säga ja eller nej.
Jag kände mig välförberedd inför dagen, har kunnat sova hela
natten och inte drömt om massa begrepp. Sen kröp nerverna på
när man kom till salen. Jag skrev på alla ord och det kändes bra
så där är jag inte så orolig, utan mer på de 2 större frågorna.
Där kan de gå hur som helst, beror på vem som rättar helt enkelt
och tycker att jag fått med det ska jag ha. jaja, vi får se om 2 veckor!

Blir att slappa i 2 dagar nu innan nästa tenta på torsdag, hemtenta
mellan 8-17. Men sen tar jag en välförtjänt helg och firar att denna
vecka är över och att två tentor är skriva. Resultatet tar vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0