HANGOVER.....NOT!



Vilken underbar helg! Har inte behövt vakna upp någon dag och känt det klassiska, "Varför ska man dricka?!" Utan tagit vara på dagarna in i det sista.

I fredags var jag först ute med mina barn i Sturefors, kom hem och sedan hängde vi hela kvällen i Vikingstad och firade Albin. Åt tacos, tårta och massa annat gott. Vaknade rätt sent på lördagen av solskenet! Jag åkte ut till Vikingstad och lånade tvättmaskinen och blev buden på god mat medan Nicke var på innebandy. Sen blev det soffhäng hela kvällen med Ps, I love you på tvn och ETT glas öl :)

Idag söndag har jag äntligen fått träffa Hanna och Tindra som fyllde 1 år i fredags. Så idag blev jag bjuden på kalas. Jättetrevligt och Hanna hade bakat bullar och chesecake. Alltid lika roligt att träffa de två och mysa med gofisen! <3

Imorgon ska jag tillbaka till Sturefors så jag hoppas att jag kan somna någorlunda tidigt.
Men just nu känns det tveksamt. Nu blir det iaf fotbollskanalen, Hejs!

Kommentarer
Postat av: sanna

men det lät väl för underbart!

2010-10-11 @ 19:20:32
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0